۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۱۲

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

برگزاری رویداد «حاج قاسم» در همدان

برگزاری رویداد «حاج قاسم» در همدان

همدان-مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری رویداد «حاج قاسم» در سال جاری خبر داد و گفت: این رویداد با برنامه های متنوع در اردیبهشت ماه برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمدهادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات و برنامه‌های تبلیغات اسلامی همدان در حوزه عفاف و حجاب اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها در این راستا، پویش «به رسم زینب» است که با هدف شناسایی کنشگران نوجوان در اردیبهشت و خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی به برگزاری جشنواره گوهرشاد در قالب مسابقه مردمی حجاب نیز اشاره کرد و افزود: این برنامه نیز با همکاری بانوان تأثیرگذار برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان، برگزاری جشنواره گوهرشاد در قالب پویش‌های مجازی و تولید محتوا در هفته عفاف و حجاب را از دیگر برنامه‌های در دستور کار دانست و تصریح کرد: جشنواره گوهرشاد در قالب سلسله نشست‌های تربیتی در حوزه مرتبط با زن مسلمان و زن غربی در طول سال برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نظیری به برگزاری ایستگاه‌های نمایشگاهی و مشاوره‌ای در حوزه عفاف و حجاب نیز اشاره کرد و گفت: طرح بانوان پرچمدار غدیر در تیرماه سال گذشته توسط هیئت‌های مذهبی و ستاد نظام پیشرفت بانوان در قالب ۹ همایش برگزار شد.

این مسئول در ادامه گفتگو به برپایی مراسم جشن بزرگداشت در هفته عفاف و حجاب در قالب ۱۷۵ برنامه و مراسم، برگزاری مشاوره دینی، برگزاری ۲۴ مسابقه در هفته عفاف و حجاب و برگزاری ۵۰۰ مورد فعالیت توسط شبکه اقشار تأثیرگذار در فضای مجازی طی سال گذشته توسط تبلیغات اسلامی همدان اشاره کرد.

وی، تقدیر از ۳۰ نفر فعالان عرصه عفاف و حجاب توسط هیئت‌ها و مؤسسات قرآنی، برگزاری ۵ مورد نشست‌های تخصصی عفاف و حجاب توسط کانون‌های تخصصی حجاب و ستادهای نهضت، برگزاری ۱۲ مورد نشست‌های رفیقانه، اجرای پویش‌های حجاب و … را نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان همچنین به توزیع یکصد مورد کتاب «ترگل» و «از گشت و ارشاد چادر المیرا» اشاره کرد و افزود: برگزاری غرفه‌های حجاب در اماکن عمومی و اعزام یکصد مبلغه در هفته عفاف و حجاب توسط هیئت‌های مذهبی بانوان در محلات و ادارات دولتی مدنظر قرار گرفته شده است.

حجت الاسلام نظیری در پایان گفتگو به تشکیل دو جلسه ستاد فرهنگی و آموزشی عفاف و حجاب، تشکیل کارگروه کمیته فرهنگی و آموزشی، ارائه هشت طرح حوزه دانش‌آموزی، دانشجویی و کارمندان دولت به قرارگاه عفاف و حجاب اشاره کرد.

کد خبر 5758721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha